Lonexone darbība plānota 3 daļās.1.Sniegt uzņēmumiem foto/video/grafiskos mārketinga risinājumus. (B2B) 2.Lonexone zīmola atpazīstamības, premialitātes celšana, kā plaša veida saturapublicētājs. (Īsfilmas/ Blogi/ youtube/podkāsti/foto/tik-tok/ekstrēmā sporta video). 3.Apģērba un citu produktu dizainu veidošana un realizēšana, kā Lonexone merch. (B2C).
Tuvākais mērķis šobrīd: Lonexone pop-up veikals 3.aprīlī, Kaņepes kultūras centrā, Rīgā. Pop-up’s atzīmētu darbības sākumu un iepazīstinātu zīmolu tiešā kontaktā ar auditoriju. Pasākumā iecerēti arī viesmākslinieku koncerti(HorensStalbe, Guys on the red carpet, Trash coast), dažādas aktivitātes.
Šobrīd sasniegts: 1.Lonex.one mājaslapa. 2.Izveidota 10 cilvēku komanda, lai veiksmīgi īstenotu katru darbības virzienu. 3.Septiņi gatavi produkti.(iespējams iegādātieslonex.one) 4.Daļa dizainu, jaunajai apģerba kolekcijai.(Kura debitēs Pop-up)5.Blogu sērija–The lonexone experience. 6.Instagram konts ar plašu un kvalitatīvu portfolio7.Foto/video uzņemšanas lokāciju katalogs (vienmēr paplašinās.) 8.Saplānota youtube kanāla izveide un satura koncepts. 9.Tiek filmēts mūzikas videoklips grupai Guys on the red carpet.Lonexone darbība B2B virzienā atrisinātu uzņēmumu vizuālās reprezentācijas realizāciju.
Lonexone darbībaB2C virzienā sniegtu plašu, un Latvijā nebijušu satura klāstu.