#1

Idejas mērķis ir popularizēt Latvijā reklāmas jomu. Ir pienācis laiks, kad reklāmu vairs nav zem viena vārda REKLĀMA, bet šajai nozarei ir vairāki virzīni. Svarīgs ir arī reklāmai atvēlētais budžets. Galu galā, ja līdzekļi ir ārkārtīgi ierobežoti, diez vai var paļauties uz lielu skaitu reklāmas platformas un plaša mēroga klientu piesaistes darbības. Bet novērojums ir tāds, kad biežī saimnieciskās darbības veicēji izturas pret šo jomu visai vieglprātīgi un Latvija pagaidām reklāmas jomā ir diezgan tālu, ja mēs salīdzinam ar Ameriku. Tiesi šī nolūka dēļ šī joma kā pakalpojums mums ir ļoti tuva. Un es un mana komanda vēlas parādīt cik svarīgi uzņēmēja darbības veicējam ir pareizi izvēlēts REKLĀMAS veids.